For your information

Höger- eller vänsterhänt: Höger 
Humör just nu: Uttråkad, borde sova. 

Favoritgodis: lakritskritor
Är det nåt du absolut inte äter: kebab 

Kläder just nu: sov-mode
Musik just nu: Anjas snosande
Sommarplaner: oj. Långt dit!
Saft eller alkohol: lika mycket socker i båda. Dumt. 

Hur många kuddar sover du med: 1 räcker
Favoritväder: solen
Morgon- eller nattmänniska: natt 

Sparare eller slösare: både och måste ja säga. 
Kommer du ihåg din första kärlek: tveksamt
Tror du på mirakel: frågan om det. 
Hur många barn vill du ha när du blir stor: det tar jag då!
Bio eller promenad: beror på vilket humör. 
Stjärntecken? Vattuman

Rädd för insekter? Onödiga Saker...
Största svaghet: djur. 
Det här är jag bra på: prata!
Chips, morötter eller godis? Beror på..
Pizza eller hamburgare? Jaru...

Skriver du dagbok? Nope
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Tänkt så!
Stökigt eller välstädat? Mitt i mellan. 
Är du rädd för blod? Nej

Saltar du på maten? Oftast
Gillar du att sjunga? Jorå
Anser du att du är stark? ä ju hästjänt!
Brukar du sola? det händer. 
Vad gör du om du får hicka? Sväljer tre ggr med stängd mun. 
Kaffe, te eller inget? isåfall, te
 


Kommentarer
Eder allra mest trogna följare

Heey, det där är faktiskt min bot mot hicka! :O

2013-10-13 @ 22:22:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0