Långa dagar

Har aldrig haft så mycket tid som jag har nu. 
Vill ha ett jobb. Typ, nu! 
Har äntligen fått klart med jobb till vintern iallafall!
Känns himla bra och det ska bli riktigt roligt. 
Så till vintern kan ni ju ha vägarna förbi långberget och äta mat! 
För där är jag och serverar er. 
Har sökt lite fler jobb. Hoppas extra mycket på ett deltidsjobb som kommer bli riktigt riktigt lärorikt och roligt. 
 
Det var dagsläget, har precis bakat 97 kanelbullar. 
Japp. Ska kanske bli hemmafru! Eller inte. 


Kommentarer
Eder allra mest trogna följare

Grattis till vinterjobbet! Vad är det för deltidsjobb du hoppas på då? :)

Svar: Och vem är min trogna följare då? ;D tack ska du ha! Deltidsjobbet får du förhoppningsvis reda på snart.. ;)
Hanna

2013-09-22 @ 23:33:38
Eder allra mest trogna följare

Vem skulle du tippa på att jag är? Du kan få en gissning. Sen så tror jag att jag har luskat ut vad det är för jobb, tihi. ^^

Svar: Haha inte vet jag! Ida? ;) jaså de har du? :D
Hanna

2013-09-25 @ 22:40:12
Eder allra mest trogna följare

Fel! ;P

Svar: Vem är det då? :)
Hanna

2013-09-25 @ 22:52:55
Eder allra mest trogna följare

Okej, vi säger så här. Jag talar om för dig nästa gång vi träffas. Deal? :)

Svar: Det glöms nog bort tills dess ;D
Hanna

2013-09-25 @ 23:10:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0